SILNIK KYOSHO GXR 15
Silnik w klasie IC 10 START
Parametry techniczne
Pojemno¶æ: 0.15/2,49 cc Moc maksymalna: 1,01 KM Maksymalne obroty: 38000 Praktyczny obszar obrotów: od 5000 do 36000 Ilo¶æ kana³ów: 3 Typ ³o¿ysk: stal Rozruch: szarparka Ga¼nik: typ 5,4 mm G³owica: standard Wydech: boczny Zalecane paliwo: 16 procent nitro
Trzy kana³owa tuleja wykonana jest ze stopu mosi±dzu i twardego chromu. ( konstrukcja ABC ) Wa³ wykonany jest z wysoko gatunkowej stali
Edytowano: 2009.10.12
Wypadek II
Nowy tor godzina jazdy ostatni zakrêt, obrót o 180 stopni i ty³em w krawê¿nik:
Tym razem bez nowego mocowania ( ju¿ raz je klei³em ) siê nie obêdzie, oczywi¶cie nowa o¶ka mocuj±ca wahacz, grafitowa, pêka jak ta lala.
No i tym razem nic wiêcej siê nie sta³o.
Przy okazji rozbiorê skrzynie i obejrzê sprzêg³o bo kiepsko dzia³a z tym niesprzêganiem jak by na luz wrzuca³o czasami. Ma kto¶ pomys³y dla czego zamiast na drugi bieg to robi siê luz zawsze jak model podbije na wybojach.
|