Lubelski zwi±zek modelarzy
Skrzynia biegów 1st 7.28:1 / 2nd 5.30:1
Silnik : GXR15 + szarpanka
Paliwo : Technics
Nitrometan 16%
Olej 18%
Amortyzatory:
¶rednie + olej 150
Napêd x 4
ko³a w negatywie
2stopnie pion
3 stopnie poziom
Offline
SILNIK KYOSHO GXR 15
Silnik w klasie IC 10 START
Parametry techniczne
Pojemno¶æ: 0.15/2,49 cc
Moc maksymalna: 1,01 KM
Maksymalne obroty: 38000
Praktyczny obszar obrotów: od 5000 do 36000
Ilo¶æ kana³ów: 3
Typ ³o¿ysk: stal
Rozruch: szarparka
Ga¼nik: typ 5,4 mm
G³owica: standard
Wydech: boczny
Zalecane paliwo: 16 procent nitro
Trzy kana³owa tuleja wykonana jest ze stopu mosi±dzu i twardego chromu.
( konstrukcja ABC )
Wa³ wykonany jest z wysoko gatunkowej stali
Edytowano: 2009.10.12
Wypadek II
Nowy tor godzina jazdy ostatni zakrêt, obrót o 180 stopni i ty³em w krawê¿nik:
Tym razem bez nowego mocowania ( ju¿ raz je klei³em ) siê nie obêdzie, oczywi¶cie nowa o¶ka mocuj±ca wahacz, grafitowa, pêka jak ta lala.
No i tym razem nic wiêcej siê nie sta³o.
Przy okazji rozbiorê skrzynie i obejrzê sprzêg³o bo kiepsko dzia³a z tym niesprzêganiem jak by na luz wrzuca³o czasami.
Ma kto¶ pomys³y dla czego zamiast na drugi bieg to robi siê luz zawsze jak model podbije na wybojach.
Ostatnio edytowany przez RedCar (2009-10-12 17:28:02)
Offline